2019. október 20., vasárnap

Nagy faragott gyöngyös statement nyaklánc, fém fülbevalóval, ékszer szett


A nyaklánchoz üreges polimer gyöngyöket késztettem, melyeket kézi faragással alakítottam formára, a felületüket antikoltam, illetve metál és patina festékkel árnyaltam. A gyöngyök átmérője kb. 30 mm, sötétbarna színű, erős ugyanakkor puha bolyhos textilszálakra fűztem őket. A nyaklánc hátulján egyedi csigavonal mintás, oldható fém kapcsot készítettem. A szetthez tartozik még egy pár négyzetes csigaformára alakított fém fülbevaló. A nyaklánc kapocs és fülbevalók felületén kalapálással alakítottam ki vintage hatású textúrát. A nyaklánc hossza kb. 60 cm, a fülbevaló  kb 48x23 mm.
Most megvásárolható Meska boltunkban: https://www.meska.hu/t1868086-nagy-faragott-gyongyos-statement-nyaklanc-fem-fulbevaloval-ekszer-szett








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése